Комунікаційний супровід Міністерства Охорони Здоров'я України

У період пандемії COVID-19 наша команда взялася за найчеленджовіший проект – комунікаційний супровід Міністерства Охорони Здоров’я України. У роботі з державними органами завжди багато нюансів, а в період карантину ця співпраця стає ще цікавішою.

> 3 500 000 підписників

• 20 березня створено авторизовану viber-спільноту «Коронавірус_інфо»
• За 3 дні стала найбільшою в Україні
• Більше учасників, ніж топ-5 viber- спільнот України разом

> 870 000 підписників

• Канал “Коронавірус_інфо” перший за популярністю та другий за цитованістю серед державних каналів комунікації
• Він має у 6,7 разів більше підписників, ніж популярні telegram-канали державного сектору разом узяті

Основні етапи

Медіа-аудит

Створення та розбудова релевантних каналів комунікації

Offline активності

Всеукраїнська кампанія #Підтримуюлікарів

У складний для України і всього світу період на передовій боротьби з коронавірусною хворобою перебувають медики. Вони ризикують своїм здоров’ям заради безпеки мільйонів українців, рятуючи пацієнтів 24/7.

Червона стрічка з вузликом є символом єднання та солідарності з українськими медиками. Вона єднає українців і лікарів в одну лінію підтримки.

Мультфільми для дітей

Дитячий телеканал ПЛЮСПЛЮС і МОЗ України запустили мультфільм з порадами про те, як поводитися малечі під час карантину через коронавірус COVID-19.

Разом з героями Трикутею, Квадриком і Кружком діти дізнаються, як легко «озброїтися проти вірусу».

Колоборації з лідерами думок

Інфографіки

Понад 20 інфографіків

2 040 615 охоплення

Чатбот

Чатбот Іван Маск надає актуальну інформацію про коронавірусну хворобу, верифіковану МОЗ України. Зокрема, статистику захворюваності, оновлену інформацію про карантинні обмеження, гарячі лінії, на які можна дзвонити одразу зі смартфона. Радить, як захистити себе та близьких. Підказує, як діяти у різних ситуаціях, пов’язаних із коронавірусною хворобою, згідно з протоколами МОЗ.

За час роботи Інституту з МОЗ:

(з 5 березня 2020)

  • збільшилася поінформованість громадян про роботу уряду
  • зменшився страх глобальної епідемії
  • збільшилася обізнаність про основні способи профілактики інфекції
  • зменшилася кількість убивств, шахрайства, ДТП
  • зменшилася кількість звернень за номером 103, коли така допомога не потрібна

Співпраця:

  • Uber безкоштовно перевезив працівників медичної сфери в 7 містах
  • ОККО профінансував 20 тисяч перевезень лікарів
  • lifecell надав безкоштовний зв’язок і мобільний інтернет медпрацівникам
  • ROZETKA доставляла продукти харчування та побуту
  • Google безкоштовно допомогає інформувати населення

За період  роботи Інститут в МОЗ ми змогли посилити інформаційну кампанію МОЗ. Українці стали добре обізнані із засобами профілактики вірусних інфекцій.

*Про це свідчать результати панельного соціологічного дослідження компанії Gradus “Ситуація щодо коронавірусу в Україні”. До панелі входять респонденти віком 18-60 років, представники усіх регіонів України, що проживають у населених пунктах із більше 50 тис. людей. Три хвилі дослідження були проведені 2 лютого, 7 березня та 15 березня 2020. Польовий етап третьої хвилі тривав з 15 по 16 березня. Вибірка опитування – 873 респонденти, response-rate – 47,8%. Форма опитування – онлайн-анкетування.

Соціальні мережі проекту